|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Vette band, ook nog niet live gezien. Zeker Man Made Predator is gaaf. |
|
Sven van Aborted (vocals) houdt er zich bezig met de drums.. Ik ben er persoonlijk niet zo'n fan van, maar de liefhebbers van 't genre zullen dit zeker wel kunnen smaken. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
yep, vette band. spelen we af en toe mee |
|
Ik heb ze al enkele keren gezien, heb bijna een sessiejobje erbij gedaan en ken ze erg goed! Ik houd niet van grind, maar ze zijn wel enorm intens live!!! Binnen twee weken treden ze op met Deicide en Nasum! Feesten! |
|
Grindcore... even uit pure interesse: wat vinden de liefhebbers daar nou zo leuk aan? |
|
Interessante vraag. |
|
quote: WAAR?? ToD |
|
Muziekodroom Hasselt - 29/10/04: DEICIDE NASUM ARKHON INFAUSTUS (of ziets...) LENG TCH'E |
|
Die nieuwe Arkhon Infaustus is trouwens erg vet...Perdition Insanabilis of zoiets. Schutters!! |
|
Wat is dat voor iets? |
|
quote: Dus: Death Grind Black? Grind Wat een combinazi zeg!? |
|
erg gaaf bandje heb ze in arnhem een keer gezien ...ninja style haha [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 21-10-2004 17:24] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Goede combinatie! Wat als het enkel grind was of zo, bah!!! VARIATIE! |
|
quote: 1 woord: Intensiteit |
|
Volgens mij heb ik deze band ook een keer live mogen aanschouwen, of was dat nou de band die juist niet kwam. Mijn geheugen laat me weer in de steek. I am the 1%. |
|
quote: inderdaad intensiviteit... alhoewel mijn mening is dat de grind 'scene' bevuilt is met veel te veel slechte bands en projecten die onder de noemer 'grind' vallen. mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar bands als nasum, rotten sound etc |
|
Yo, mofo's Leng tch'e heeft in nieuwe zanger in de persoon van Boris (Suppository, Onebrow). Afgelopen week werd de laatste hand gelegd aan de nieuwe cd. Verder is Leng tch'e geboekt voor o.a. Fury fest 2005 met o.a. Slayer, Anthrax, Suicidal T., Neurosis en veel meer. Check voor meer info http://lengtche.deathmetal.be |
|
furyfest? wat leuk |
|
Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Live vond ik de oude zanger nog het leukste aan de band. |
|
quote: Veel van die "gore-grind" is dan ook death metal met een licht grind randje en smerige teksten. Teksten die in de eerste instantie ook bar weinig met grind te maken hebben. Persoonlijk vind ik Leng Tch'e ook meer naar death metal neigen dan naar grindcore. Dat maakt de band niet minder vet trouwens. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ze gebruiken idd veel death metal riffs. Dat maakt Leng Tch'e zo bruut vind ik. |
|
Walgelijk slechte 'zang' voor dit genre. veel te metalcore. Ze hadden beter echte grunt en evt extra krijsstem kunnen gebruiken of zang in de stijl van de oude Extreme Noise Terror |
|
ze hebben nieuwe zanger. maar de vorige vond ik ook leuk. |
|
ja die was nog in nijmegen zaterdag, maar het enige wat ik me daarvan kan herinneren is dat hij een pet droeg en Boris heet.... En dat ik gewoon nederlands tegen hem kon praten haha |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |